30 věcí, které chci udělat než mi bude 30

Za rok mi bude 20 a proto jsem se rozhodla sepsat, co všechno bych chtěla udělat než mi bude 30. Protože si myslím, že i když nebudu už náctiletá, je to takové to období, kdy si člověk ještě užívá. Po té třicítce to už bude horší.
Takže tady to je (na pořadí vůbec nehleďte, psala jsem to tak jak mě to napadlo):

1. Chci mít úžasnou rodinu. Myslím, že tak okolo těch 27 bych ty děti už mít mohla. A skvělého manžela.
2. Mít práci, která mě bude bavit. Vím, že to bude nějaká nudná práce v kanceláři, ale co už. Fotografka ze mě asi nebude.
3. Koupit si Cadillac. Jo, nějaké auto mít by nebylo špatné :).
4. Jít na opravdovou Halloweenskou party. Té se dočkám asi jenom v Americe.
5. Projet celou Ameriku. Protože mě láká LA, NY a ty jsou přece na úplně opačném konci :D.
6. Setkat se s Tokio Hotel. Po 30 budu už stará a to o mě Tom ani nezavadí ;D.
7. Vidět ségru. Ale to doufám zvládnu dřív, než mi bude 30.
8. Umět pořádně anglicky a španělsky. Angličtinu a španělštinu miluji.
9. Jít na nekončící párty. Zajímalo by mě, jak dlouho bych to vydržela.
10. Navrhnout kolekci oblečení a mít vlastní vůni. Nejsem slavná, nemám šanci ;D.
11. Mít zrcadlovku a začít konečně fotit.
12. Mít slavný blog. Ano, opravdu si to ještě přeji :D.
13. Být Avon Lady.
14. Přečíst si knížku "50 odstínů šedi" a knížku "Se šarmem pařížanky".
15. Seskok s padákem. Konečně bych překonala strach z výšek.
16. Být na vrchu ruského kola v momentě, kdy bude celý zábavní park ponořen do tmy noci.
17. Mít tetování a piercing.
18. Nastoupit do taxíku a říct taxikáři ať pronásleduje nějaké auto.
19. Nakreslit graffiti.
20. Mít dům s luxusním vybavením.
21. Zahrát si chvilku na DJ.
22. Mít doma 5 psů.
23. Zahrát si ve videoklipu ;D.
24. Líbat se a tančit v dešti.
25. Jet k moři s milovanou osobou :).
26. Naučit se hrát na kytaru.
27. Přihlásit se do nějaké soutěže.
28. Dostat obřího plyšového medvěda.
29. Udělat něco velmi důležitého pro lidstvo.
30. Vydat knihu.

Tak tohle je moje třicítka. Snad se mi alespoň něco z toho splní :)

8 komentářů:

Ame řekl(a)...

:DDDDDDDDDD u některých bodů jsem se fakt smála :DDD

Michelle řekl(a)...

některé jsou fajn, některé mám podobné, ale teda nevím, jak reálné je vydání dobré knihy do třiceti :) ale hezké plány. moc.

Čevi řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
blog.jancevela.cz řekl(a)...

Nejlepší je - nastoupit do taxíku a říct taxikáři ať pronásleduje nějaké auto :D ... to bych taky někdy rád zkusil :D

P.S. promiň za komentář před tímto, nějak jsem to omylem vymazal :D

magicmax řekl(a)...

Máš to hezky spočítané asi jako já že hlavní v tom to komentáři jsou tři slova a to Štastný Nový Rok a jen tak víš no když jsem tady a píši tak co si dělala včera tedy tu silvestrovskou noc?

magicmax řekl(a)...

Já taky a vydržela si do půlnoci?

Anonymní řekl(a)...

Tak to je stylové! :D Hned ta dvojka mě rozesmála - mít práci, která mě baví, stejnak to bude nudná práce v kaceláři! Já se zasmála, ale pokud nechceš být v kanceláři, tak pracuj, makej na sobě a nedej se!!!! Držím ti s tím palcem ;)
Já osobně se stotožnuji s jedničkou! A to každou buňkou ve svém těle!
14 jde snadno splnit. ;) a 18 je stylová a bláznivá! :D Možná to taky někdy zkusím :DD
A 30 - kéžby se tak jednou stalo i u mě!!! :D Ale zase je to otázka, jak na sobě člověk zapracuje!
Držím ti palce a palečky a doufám, že si to splníš!
Houp (k-magicalblog.blog.cz)

Katy řekl(a)...

Ten taxík mě dostal=DDDDD Ale teda myslím, že většina těch bodů se dá splnit... chce to jenom někdy trochu odvahy a někdy trochu peněz... což je horší.:-D

Okomentovat