Můj názor na bonprix.cz

Ahoj,
opět jsem se ozvala. Našla jsem si chviličku a dneska bych ji chtěla využít tím, že Vám povím něco o mém nejoblíbenějším internetovém obchodě bonprix.cz.
Bonprix jsem objevila díky mojí mamce, která si u nich jednou objednala kalhoty. Od té doby nám začal chodit do schránky každý myslím měsíc (opravdu nevím, v jakých intervalech to chodí) katalog. No a jednou jsem do něj nahlédla, ten den se mi stal osudným, protože jsem se do tohoto obchodu zamilovala.
Rozhodla jsem se, že si objednám šaty. A od té doby se koukám do každého, opravdu každého katalogu. A taky na internetovou stránku www.bonprix.cz, na které najdete mnohem více oblečení, než je prezentováno v katalogu.
Poprvé jsem měla docela strach. Tento článek má být upřímný a proto to tady napíšu. Prostě, v dnešní době se Vám může lehce stát, že vám domů dorazí dejme tomu prázdná krabice. Objednávání oblečení z internetového obchodu bylo pro mne něco nového. Ale všechen strach ze mně opadl, když jsem pár dní po svojí objednávce držela své vysněné šaty. A tak jsem teď objednávala dál a dál a dál, dokud mi nedošly peníze, takže teď nemám vůbec nic :).
Pokud bych měla zhodnotit klady a zápory, nenapadá mne ani jeden zápor. Mezi klady, které bych chtěla vyzdvihnout, patří například to, že nemáte stejné oblečení jako všichni ostatní. Ano, samozřejmě, občas si zajdu koupit něco do NY, Tally Weijlu nebo jiného obchodu. Pak ale narážím na dívky, které mají stejné oblečení jako já. Když si objednám něco přes internet, je hodně malá pravděpodobnost, že budu mít na nějaké akci stejné oblečení jako má spolužačka :)
Mezi další klad bych zařadila to, že nakupuji v klidu, bez stresu z pohodlí domova. I když nakupování zbožňuji, pak mě vždycky bolí nohy a stejně nadávám :). Dále velké množství slev a akcí. S těmi se poslední dobou roztrhl snad pytel. A v neposlední řadě: přijatelné ceny.

To je snad všechno, co bych chtěla říct. Přidám ještě pár obrázku na závěr z mé bonprix sbírky. Obrázky jsou pořízené přímo z nabídky na internetu. Bohužel v půl 11 večer toho asi moc nevyfotím :). Snad mi to odpustíte:


 Doufám, že Vás článek alespoň trochu zaujal :).
Pokud jsem Vás dostatečně navnadila, tak ještě jedna rada na závěr: U triček a šatů kupujte vždy o číslo menší velikost, než máte podle tabulky :)

Lucy Enne.

4 komentářů:

Ame řekl(a)...

Jenom já si kupuju mikinu tak velkou, že ji mám jak šaty jen proto, že se mi strašně líbí ;DDD

any řekl(a)...

to já s bonprixem nemám moc dobré zkušenosti.. vše co jsme si objednaly, nevyhovovaly nám velikosti.. když jsem si objednali svoji velikost došla košile kterou jsem měla až po kolena :/ .. když jsem si objednala druhou košili schválně o číslo menší, byla zase hrozně krátká :/ .. mají tam hodně oblečení které se mi líbí ale nemám dobré zkušenosti s tím co mi přišlo.. preferuju nakupování v pevných obchodech kde si vše můžu vyzkoušet

magicmax řekl(a)...

Já jediné co napíší je že se mi nejvíce líbí ten první obrázek jinak raději nic.

M. řekl(a)...

to já jsem párkrát objednávala, a celkem mi to vyhovovalo, ikdyz mám radsi, kdyyz si obleceni muzu vyzkouset, ty saty jsou naprosto uzasne !! :)

Okomentovat