TAG 12 v roce 2012

Ahoj :)
Přeji příjemný úterní večer. Dneska jsem obešla mé oblíbené blogy a všimla si, že paní Petra z blogu petralovelyhair.blogspot.cz přidala na blog TAG 12 v roce 2012. Ve videu řekla, že by byla ráda, kdyby jsme v něm pokračovali. Ať formou videa, nebo napsáním článku.
Já jsem se rozhodla pro tu druhou variantu. Budu odpovídat na její otázky.
Takže, tady to je:

1. Jaký nejkurióznější dárek jsi dostala a dala?
 No, na to bohužel můžu odpovědět hned. Žádný. Prostě, nepohybuji se v partě lidí, kde si dáváme na narozeniny nebo Vánoce něco praštěného, zůstáváme u klasiky. Nějaké náušnice, řetízky, náramky, plyšáky. Takže zatím nic. Ale teď mě pro rodiče napadají různé kuriozity, jako je např. andulka nebo pes, nebo drahý kávovar. Tak uvidíme :).

2. Veselá vánoční příhoda?
Těch taky zatím moc není, ale vzhledem k tomu, že letos budeme slavit první Vánoce i se psem, tak věřím, že to bude hodně zábavné a časem to tu doplním :).

3. Ideální Štědrý den?
Kdybych měla určit, jak by vypadal ideální Štědrý den, tak by dopadl asi takto: Ráno bych si alespoň jednou trochu přivstala (ne jako ostatní dny, kdy nemusím jít do školy), pomohla bych nazdobit stromeček (většinou ho zdobíme až 24. prosince), celý den bych nejedla, abych mohla vidět zlaté prasátko :). Když už by nastal večer, tak bych s rodinou povečeřela a obdarovali by jsme se. Měla bych radost, že jsou všichni pohromadě a že je moje rodina šťastná. Potom bych strávila zbytek večera s přítelem (kdybych ovšem nějakého měla :D) a venku by byl sníh. Bylo by to strašně romantické :).

4. Nejoblíbenější vánoční jídlo a cukroví?  
Já na Vánoce jím netradičně řízek. Ryby jsem nejedla už minimálně 10 let a nehodlám v tom pokračovat :). S cukrovím je to trochu těžší, protože jsem alergická na ořechy. Ale nejradši mám asi perníčky. Strašně pěkně totiž voní :)

5. Je nějaká osobnost, kterou by sis přála najít pod stromečkem a co by jsi s ní dělala?
To bude hodně dlouhý seznam :D. Protože si myslím, že osobností je každý z nás, nebudu to vztahovat pouze na celebrity. Na druhou stranu, o rodině jsem mluvila už v otázce číslo 3, takže tu vynechám. Ta je samozřejmost.
Pod stromečkem bych si přála najít: Toma Kaulitze, Iana Somerhaldera a Paula Wesleyho. Dále: Adélku a pak dále někoho, jehož jméno tu psát nebudu :). S těmito osobami bych si dovedla představit Štědrý večer.

6. Nejoblíbenější vánoční barva?
Které barvy jsou vánoční? Zelená, zlatá a červená? Z nich asi tu zlatou. Já celkově tyhle tři barvy moc v lásce nemám. Nejraději mám fialovou a nebo vínovou.

7. V jaké barvě budeš mít letos stromek?
V takové jako každý rok. Tedy, všech barvách. Není to u nás tak, že by jsme vybírali ozdoby podle toho, co zrovna letí. Máme každý rok ty stejné ozdoby. Akorát další nakupujeme. Ty ozdoby jsou se mnou po celý můj život a myslím, že by mi na stromku chyběly a nevyměnila bych je jenom proto, že zrovna frčí červená barva.

8. Nejoblíbenější vánoční pohádka/film?
Klasika, Tři oříšky pro Popelku. Pohádka o ušmudlaný holce, kterou si princ odveze na svůj zámek? Nádhera :).

9. Kde by jsi chtěla slavit Silvestra a kde ho budeš slavit?
Chtěla bych ho slavit buď s Adél a nebo s tím, kdo je v otázce číslo 5 hned za ní na seznamu. Ale bohužel vím, že se mi ani jedno nepoštěstí, a proto ho budu slavit pravděpodobně doma.

10. Máš nějaký vysněný dárek?
Vím, že se budu opakovat. Ale kdyby zrovna on seděl pod stromkem ovázaný mašlí, vůbec by mi to nevadilo :).

11. Opila ses někdy na Silvestra?
Mně se takové věci většinou nestávají :).

12. Jaký bude tvůj letošní vánoční outfit?
No tak nad tím jsem ještě vůbec neuvažovala :).

Tak to by bylo vše, doufám, že v tomto TAGU budete pokračovat. Když tak mi hoďte odkaz do komentářů, ukažte, jak jste se zhostili tohoto TAGU vy a třeba se pobavíme :).

Otázka na závěr pro ty, kteří to dočetli až do konce:

Shodují se moje odpovědi s vašimi názory? :)

1 komentářů:

Ame řekl(a)...

Nesnáším Popelku :D

Okomentovat