Krabičky krásy

Každý to určitě zná. SenzaBox a LadyBox. Pořád čtu na ně nějaké recenze a hrozně moc mě láká si objednat jeden nebo druhý. Jenomže nejdřív bych se ráda poradila s Váma, těma, kteří si ať už jednu nebo druhou krabičku kupují.
Dočetla jsem se, že v každé z krabiček je cca 6 produktů. Dá se objednat každý měsíc. Jenomže háček je trochu v ceně. Nevyznám se v tom. Na oficiálních stránkách (ladybox.cz, senzabox.cz) píšou, že cena jedné krabičky je 299 LB a o deset korun míň SB. Píšou, že včetně poštovného, tedy pro Českou republiku. Jenomže nějaká holčina (nemyslím, že by byla Slovenka) psala, že musí platit i poštovné a to je 120 korun. Takže vážně nevím, co si mám myslet.
Proto prosím všechny, kteří tyto krabičky krásy využívají aby mi napsali nějaké podrobnosti do komentářů :)

15 komentářů:

George řekl(a)...

Takže. Já si tenhle měsíc poprvé koupil oba abych se rozhodl, který je lepší - Ladybox mě nějak neohromil, takže lepší je určitě Senzabox. S tou cenou je to takhle - základní cena senzaboxu je 289,- + 35,- poštovné = 324,- je levnější a lepší jak ladybox. Základní cena ladyboxu je 299,- + 40,- poštovné = 339,- a tenhle měsíc to bylo nic moc. Nevím, je na tobě pro který se rozhodneš, za leden byl lepší senzabox, ale příští měsíc to bude třeba ladybox, to je bohužel takhle blbé se rozhodnout musíš to prostě zkusit. :)

Lucy Enne řekl(a)...

jenomže na stránkách Senzaboxu i Ladyboxu je napsané, že je už v ceně poštovné zahrnuté.

George řekl(a)...

kde to čteš?:D

Lucy Enne řekl(a)...

na oficiálních stránkách, které jsem psala v článku.

Monika řekl(a)...

Poštovné je v ceně to navíc je pokud chceš krabičku na dobírku.

Lucy Enne řekl(a)...

Aha, takže pokud chci krabičku na dobírku, platím 324? :) Děkuju.

George řekl(a)...

http://my.jetscreenshot.com/demo/20130130-z56y-12kb.jpg jo přesně tak, ale já dobírku beru jako poštovné.. :))

Petra řekl(a)...

Ladybox stojí opravdu 299,- pak se cena mění podle toho jakou si zvolíš platbu :)

Včelka řekl(a)...

Těch 30 korun navíc je ale pouze, když budeš platit dobírkou. poštovné s dobírkou je vždy dražší. Když zaplatíš kartou nebo převodem, platíš těch 299/289,-

K. řekl(a)...

Oba jsem vyzkoušela, a oba jsou super, poštovné je v ceně. V prosinci se objevila další krabička Greatbox, a ta mě moc překvapila:)

U mě je recenze můžeš juknout:) K.

stranecka řekl(a)...

poštovné a dobírka je úplně něco jiného....

K. řekl(a)...

Já mám blog taky od prosince:) Tak jsme obě nováčkové:)

George řekl(a)...

100% si kup tento makeup > http://www.dermacol.cz/dekorativni-kosmetika/tvar/make-upy/24h-control-make-up :)

K. řekl(a)...

To víš že znám:) Mám ráda třeba:

http://elfkosmetika.cz/ - ale spis koukni na ty produkty z řady studio, z té základní většina stojí za prd:))

http://www.muastore.co.uk/ - to je sice z Anglie, ale občas tam mívají poštovné zdarma (třeba minulý týden bylo 50% a postovne zdarma:)

http://www.kosmetika-usa.cz/37-nyx-cosmetics - tahle stranka je jedina s nejvetsim vyberem znacky NYX, který je výborna:)

POkud nechces MUA objednavat z Anglie tak muzes tady: http://outlet-madalen.cz/ mají tam i jiné super levné věci:)

Pokud mě ještě něco napadne, dám vědět:)

Unknown řekl(a)...

Ahoj teď jsem měla v lednu první senzabox. Byla jsem nadšená a je pravda co tu píšou ostatní, že musíš zaplatit navíc 30 Kč když chceš na dobírku. Takže celková cena pak u sb je těch 324 Kč.
Někdy se to vyplatí,ale nevím jestli je to zase takové , že každý měsíc chceš utratit 324 Kč. Ale je to na tobě :) S ladyboxem nemám zkušenosti.
A já mám blog taky od prosince

Okomentovat