Hello Tom, my name is Lucy...


...and my dream is meeting with you ♥.

Btw, kdo nemá rád Tokio hotel, ať ten článek ani nečte :D.











Druhé video je z Ostravy ♥ 7.4.2007 ♥



15.3.2010 ♥ - Praha



Proč tento článek?
...protože je nejlepší ♥
...protože z jeho ksichtů nemůžu :D
...protože je vtipný :D
...protože je blázen
...protože si vůbec nepamatuju jeho kytarový sólo v Praze, i přes to, že jsem si stoupla k pódiu na stranu, kde měl vystupovat a celou hodinu a půl jsem ho hypnotizovala :D ♥
...protože je to určitě nejlepší porotce, kterýho kdy v německý Superstar kdy měli :D
...protože je součást kapely, kterou poslouchám už skoro 8 let
...protože díky té kapele jsem poznala spoustu přátel a sestřičku ♥.
...protože díky němu jsem schopná stát před halou už od 10 ráno a čekat tam do 9, než koncert začne
...protože mi je úplně jedno, že je všichni nesnáší.
...protože díky němu se učím němčinu, na kterou celé čtyři roky nadávám. Ano, byla jsem blbá, když jsem si měla v devítce vybrat, jaký druhý jazyk se chci učit a já kvůli TH zaškrtla políčko "němčina"
...protože každé video, nebo rozhovor mi zvedne náladu ať se děje, co se děje
...protože je to prostě MILÁČ ♥
...protože je to kluk a hraje na kytaru :DD

Spousta lidí to určitě nepochopí, ale když s nějakou kapelou vyrostete, a to doslova, tak se od ní jen tak neodpoutáte. Kdo nezažil, nepochopí. Když jsem je začala poslouchat, bylo dvojčatům 16. Mě 12. Teď je mi 19 a jim je 23. Prostě to je neuvěřitelné :) =)

2 komentářů:

Ame řekl(a)...

s pár body s tebou nesouhlasím -_-

Lucy Enne řekl(a)...

Je mi to jasné :DDD

Okomentovat