I když vidím jenom déšť...

...tak nepřestávám věřit, 
že za tou oponou to světlo je, 
nade mnou se blýská 
píšou to i v knížkách, 
že poslední co umírá je naděje

Raego feat. Kristýna Šebíková - Nahoru

Ahoj všichni,
zase jsem po týdnu našla chvilku času, abych se Vám ozvala. Tento týden se nestalo nic významného. Nebyl nabitý jako ten minulý.
Jenomže, zítra to bude týden, co byl Raego u nás v Ostravě. Původně jsem tady chtěla psát o tom, jak jeho vystoupení bylo úžasné, klub Fabric byl totálně narvaný, s Raegem jsem si pokecala a máme společnou fotku a byl to nezapomenutelný zážitek. Nestane se tak, protože jsem se do Fabricu nedostala. Nejspíš to bylo opravdu super, měli jste se všichni fajn a všichni na to rádi budete vzpomínat.
Já jsem seděla v pátek večer doma nad hromadou učení, šetřila jsem svoji poslední stovku, kterou jsem měla a psala článek na blog. Původně jsem tento článek chtěla napsat už v pátek, ale neměla jsem na to sílu. Byla jsem smutná, že se nemůžu bavit tak jako ostatní a tak jsem si pouštěla Kalhotky, protože ten klip mi vždycky zvedne náladu. 
Maturita za dva měsíce, já ještě nemám půlku otázek ani napsaných. To byl jeden z důvodů, proč jsem musela zůstat doma (proč jsi sakra přijel až v březnu? :(). Další byl, že já nechodím moc často někam na Stodolní, Lodě, či jiných podniků a nechtěla jsem jít sama. Jenomže, nikdo jít nemohl. Tedy myslela jsem si to. Pak mi začala spousta "přátel" psát, jak si to ve Fabru užívají. Paráda. A další ty peníze. Prostě nemám žádnou brigádu, pokud nemáte kontakty, je těžké nějakou sehnat. I když, tu stovku bych přežila :).

Takže, to byly důvody proč jsem nešla. A proč jsem vlastně chtěla jít? Aneb jak jsem se o nějakém Raegovi dozvěděla.

Bylo to kvůli kluka (jo, tenhle alespoň k něčemu užitečný byl :)). Nebudu říkat, že jsem nějaká Raegova dlouholetá fanynka, to rozhodně ne. Začala jsem ho poslouchat na začátku minulého roku. Totiž, zamilovala jsem se, jenomže jsem se zklamala, ostatně jako vždycky. Byla jsem nešťastná, smutná a zlomená. Věděla jsem, že dělám největší chybu, která na zlomený srdce je. Šla jsem na youtube a pouštěla si smutný písničky, písničky o lásce, nebo "dojebávky". A najednou mi naskočil odkaz na Raegovo Ty a Já. Věděla jsem, že nějaký Raego existuje, ale nevěnovala jsem mu pozornost. Proč taky? Dyť já český interprety neposlouchám.
Nešlo to zastavit. Musela jsem si tu písničkou přehrávat pořád dokola a dokola. A pak jsem začala hledat další a další. Bulela jsem jako želva, protože ty písničky, přesně, jak kdyby byly o mě. O nás. O mém životě. Zamilovala jsem se ho jeho písniček. Texty jsem uměla skoro všechny. A jeho hlas mě uklidňoval. Určitě to nebylo jenom ním, nebo možná, každopádně, přenesla jsem se přes to. Přes smutek. Konečně jsem byla v pohodě. Ale pan X, neboli kluk, který mě srazil na kolena, se zase ozval. Spadla jsem do toho znovu. Zamilovala jsem se (i když, tohle mi problém vážně znovu nedělalo), ale on mě zase srazil na kolena. Hned jsem se šla "vzpamatovat" k YT. Na Raegův kanál. Neuměla jsem si představit, jak toho kluka budu potkávat ještě rok ve škole. Ale dnes? Jsem totálně v pohodě. Raega poslouchám nejen, když mám špatnou náladu, ale vždy, když ho poslouchat CHCI. Je mi jedno, zda je ta písnička smutná, nebo vtipná - jako Kalhotky. Vždycky si pro danou náladu tu písničku najdu.
Jenomže to pokračovalo. Našla jsem si ho na Facebooku. Denně tam přidává příspěvky a jaké! Má skvělé názory a ráda si jeho statusy čtu. Má své fanoušky rád, dělá jim překvapení na narozeniny (viz Youtube), prostě se o ně stará a váží si jich. Z jeho statusů, rozhovorů je vidět pokora. Šel si za svým snem, to je velmi obdivuhodné.

Takhle bych to asi zakončila. Pokud někdo bude tento dlouhý článek číst, omlouvám se za gramatické chyby.  případně kostrbaté věty. Psala jsem to tak, jak mě to napadlo, od srdce...

1 komentářů:

Tesy řekl(a)...

Ten koment nebude ani tak článků :D

1. Ten design je luxusní, fakt se mi líbí. Oproti tomu "červenému" je takový veselejší ;)

2. Trávit pátky večer doma kvůli učení je zbytečné :D Když máš ještě 2 měsíce do maturity tak je docela slušné že máš už polovinu otázek vypracovanou, já v tu dobu neměl ani tak čtvrtinu ;)

Takže hodně zdaru :))

Okomentovat