I love drugstore make-up TAG


Zdravím :)
Další v blogovo-kosmetickém světě známý TAG, který se bude týkat kosmetiky, kterou můžeme sehnat v drogériích. Přeji hezké čtení :). Mimochodem, všechny papíry, kde jsem měla věci týkající se blogu napsaný mi spadly za postel, včetně odpovědí na tento TAG, tak budu psát určitě spoustu věcí, které nevím, jestli bych dřív napsala.

1. Oblíbená značka drogerkové kosmetiky?
Essence. A to z jednoduchého důvodu. Mají hodně limitek, který já zbožňuju. Mají levnou kosmetiku. Kdybych měla víc peněz, mohla bych si dovolit dražší kosmetiku, ale takhle bohužel ne. I Rimmel je fajn, to se mi líbí. Myslím, že mají spoustu skvělých věcí.

2. Oblíbený produkt na tvář/obličej/rty?

Tvář: Bohužel tady nemůžu zařadit skoro nic. Moc tvářenky nepoužívám, nepoužívám ani bronzer, ale jednou to příjde! :D.
Mám ale doma tyto perly od značky Avon. Pěkně rozjasňují pleť. Myslím, že je už neseženete. Byly v prosinci myslím poslední. Stály mě 180 korun, normálně stály okolo 300 :)



Obličej: Rozhodně Make-Up od Rimmel London Wake me Up. Má v sobě malé třpytky, pěknou barvu. Já mám odstín Ivory, tedy ten nejsvětlejší. Koupila jsem ho v akci za 200, jinak stojí 250 korun. Nevýhodou je ale to, že má horší krytí a proto mi to neudělá ten efekt, který potřebuji. Ale mám ho ráda.



Rty: Téměř cokoliv. I to Labello. Balzám, který údajně trochu barví - já na svých rtech moc rozdíl nepoznám. Stojí myslím 50 korun.

3. Nejméně oblíbený produkt?Jak už jsem někde psala, oční stíny od Essence. 3D jsem ještě nezkoušela, ale normální nenávidím :D.

4. Jaký je podle tebe výhodný nákup produktů z drogérie?
Nejdřív se podívat po něčem, co Vás na jiném blogu zaujalo a nebo ne.  Pak si musíte říct, jestli to opravdu taky chcete vyzkoušet a nebude Vám líto utratit peníze. Jít tam další den znova. Pak už je celkem jedno co koupíte, hlavně aby jste byli spokojeni. A když se Vám povede nákup ve slevách, tak je to příjemný bonus navíc :)

5. Produkt, který je podle tebe předražený
Rozhodně nějaký ten make-up.

6. Ukaž nám nějaké dvojníky dražších produktů
Říká se, že by to měla být paletka Naked od Urban Decay a MUA Undressed, ale nevím, co je na tom pravdy :)

7. Produkt, kolem kterého je často humbuk a který za to nestojí?
Těžko říct, ať mě něco napadne, dopíšu to sem :)

To by bylo asi všechno. Doufám, že vás to alespoň trochu bavilo :)

2 komentářů:

Ame řekl(a)...

ty tvoje papíry za postelí jsou prostě nejlepší :DDDD

Katy řekl(a)...

jůůůůůůů ty máš ty perly.....:)

Okomentovat