První dubnový článek

Přeji příjemnou sobotu všem,
je 6.4. a já píšu první článek tohoto měsíce. Poslední dobou nemám na blog nějak čas. Za ani už ne měsíc mě čeká písemná část maturitní zkoušky. Nejspíš jediné, co budu moct zařadit do nákupů měsíce duben bude knížka maturitních testů z matematiky a celkově nějak nestíhám.
Našla jsem si pár minut na to, abych se Vám ozvala, že žiju.
Za tu dobu, co mám tento blog, jsem zjistila, že existuje spousta úžasných lidí. Chodíte si můj blog číst, i když víte, že týden nebo 14 dní tu žádný článek prostě nenajdete. A za to jsem Vám moc vděčná. Určitě jste si všimli, že jsem zavedla moderované komentáře. Má to jeden jediný prostý důvod. Existují addicted lidé, kteří mají neustálou potřebu Váše blogy komentovat. Není to pouze u mě, ale i u dalších blogerek, které řadím mezi mé oblíbené. Neříkám, taky sdělím svůj názor, max. jednou větou. Na nikoho ale neukazuju prstem, tento blog k tomu opravdu neslouží. Nedělám drama, kolem toho, když si do mě někdo rýpne a blog rozhodně rušit nebudu. Pouze si Vaši kritiku přečtu, a když zjistím, že to co mi radíte, má cenu, nějaký smysl, vezmu si ji k srdci. Kritika nemusí být vždy jen dobrá, ale i špatná. A tu já umím příjmout.
Zima pořád a pořád neustupuje. Mám dost toho, jak se musím brodit tou břečkou na chodnících, když musím s výronem kotníku chodit do školy. Veliká absence je totiž to jediné, co už může mému postupu k maturitě zabránit. Nejdřív jsem si myslela, že to bude matematika. Ale i tam je to v pohodě, i když to učivo je snad skoro nejhorší ze všech. Mám výbornou doučovatelku Katy.

Pomalu budu končit. V diáři obracím jednu stránku za druhou a blíží se to. Měla bych se jít učit. Ségra mě zabije, až zjistí, že jsem ještě nic neudělala ;D.
Tak si užívejte víkend. Já mám rande s biologií, ZSV a matematikou.



Až přijede Hvězda do Prahy, budu první, kdo si koupí lístek na tu N E J L E P Š Í zpěvačku ♥.



3 komentářů:

Ame řekl(a)...

zase nic nového -_-

Lucy Enne řekl(a)...

Jsi moje sestra, je jasný, že víš všechno hned jako první :D

Lucy0077 řekl(a)...

:) jé koncert pokud na něj pujdeš závidím :) jinak at máš tu nohu co nejdřív v pohodě :) a hodně štěstí u maturity

Okomentovat